Subject: Pöördumine seoses sideandmete kasutamise ja säilitamise regulatsiooniga
From: "Info Aadress" <[email-masked]>
To: "Justiitsministeerium Delta", "Merili Oja"
Cc: <[email-masked]>, "SiM info" <[email-masked]>,Keilin Tammepärg (ITL) <[email-masked]>
Date: Tue, 7 Jan 2025 09:21:56 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Edastame Teile Eesti Infotehnoloogia ja Telekommunikatsiooni Liidu
6.01.2025 kirja nr 5.1-1/1 „Pöördumine seoses sideandmete kasutamise ja
säilitamise regulatsiooniga“.

Kirja koopia on edastatud Siseministeeriumi.

Lugupidamisega

Heleri Vahemäe

Büroojuht

Eesti Infotehnoloogia ja

Telekommunikatsiooni Liit

Lõõtsa 2B

11415 Tallinn

Mob 5115521

Tel 6177 145

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

www.itl.ee <http://www.itl.ee/>